KLAUDIA + JAREK





Z Klaudią i Jarkiem nie mieliśmy okazji poznać się osobiście przed ślubem, ale miałam przeczucie, że nasza współpraca okaże się bardzo udana. Nie myliłam się. Był to jeden z tych ślubów, przy których przyjazna i nie napięta atmosfera sprawia, że aparat sam i z wielką chęcią robi zdjęcia.
Byłam również pełna podziwu dla Klaudii, która sama zaprojektowała i uszyła swoja sukienkę ślubną! Nie dość, że dziewczyna ma powalający uśmiech, to jeszcze taki talent! :) Inne estetyczno-minimalistyczne projekty Klaudii możecie obejrzeć tutaj.

























































































Przyjęcie weselne: Zielny Dworek
Sukienka: Klaudia :)
Słodki stół: Cukiernictwo Koszyczarski

7 komentarzy:

  1. Film look... to mi się podoba. Fajne kadry, szczególnie ten z młodą odwróconą plecami i autem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe i oryginalne ujęcia, jestem pod wrażeniem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna z Was para, gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trinidad Photographer of Amour Studios is some of the most talented Trinidad Wedding Photographers in Trinidad and Tobago and the CaribbeanTrinidad and Tobago Wedding Photographers

    OdpowiedzUsuń
  5. This is a very important blog for photography if you want same information then click Best Wedding | Fashion Photographer in Indore

    OdpowiedzUsuń