ZUZA + PRZEMEK | WARSZAWA






Trochę zawiłe losy pozwoliły mi na spotkanie z Zuzą i Przemkiem w dniu ich ślubu. Mogę szczerze powiedzieć, że jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Przed ślubem miałam okazję spotkać się jedynie z Przemkiem, który zapewnił mnie, że nie będę w stanie oderwać aparatu od jego pięknej narzeczonej. Nie mogło być inaczej. Zachłysnęłam się eteryczną i dostojną urodą Zuzy. Tego dnia, z wielką przyjemnością obserwowałam delikatną i czułą relację pomiędzy Zuzą i Przemkiem, a wszystko to w duchu pięknej, starej Warszawy.
































































































Przygotowania: Hotel Bristol
Przyjęcie: Bistro Warszawa

8 komentarzy:

  1. pięknie, wzruszająco. zawsze podziwiam Twoje fotografie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne zdjecia jak zwykle! I cudowna prosta suknia Panny Mlodej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Też byłam zachwycona suknią. Idealnie pasowała do Zuzy. :)

      Usuń
    2. Sukienka niesamowita! W stylu Zosi Chylak ;).

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia - jak zwykle! Przeurocza para! Panna Młoda ma fascynująca twarz, trochę jak gwiazdy niemego kina, zresztą jej filmowość i cały retro klimat cudnie uchwyciłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpiękniejsze zdjęcia jakie widziałam !!! Zachwycam się nad każdym !
    piękna para, miejsce, chwila, klimat, ach ach ach !

    OdpowiedzUsuń